הצעד הראשון בניהול החנות המקוונת שלכם הוא הוספת ועריכת המוצרים שלכם, שהרי לא תרצו להיות תלויים באף אחד בניהול החנות.
למזלנו, וורדפרס – מערכת ניהול התוכן של האתר שלכם – היא פשוטה וידידותית למשתמשים שהם אינם מתכנתים, כך שבעלי החנויות יכולו לנהל את האתרים והחנויות שלהם בעצמם בלי שימוש בקוד בכלל.

אז איך מוסיפים מוצר?

במדריך וידאו אפשר לראות כמה פשוט זה להוסיף מוצר, ולאחר מכן לערוך אותו באותה דרך.

כדי להעלות מוצר חדש לחנות ה-WooCommerce שלנו נתחיל מכניסה למערכת הניהול של האתר שלנו ונבחר בתפריט בצד ימין ב מוצרים > הוסף חדש.

הכפתור יעביר אותנו אל דף חדש בו נוכל להגדיר את המוצר החדש שלנו.

כותרת ותיאור מוצר בסיסי

בתיבת הטקסט הראשונה ניתן להכניס את שם המוצר ובתיבת הטקסט מתחתיה אפשר להכניס את תיאור המוצר שלכם, מומלץ להכניס גם נתונים כמו גובה, רוחב, משקל, צבעים וכו'.

הוספת תמונות

אם נרד קצת למטה נוכל למצוא בחלונית הקטנה מצד שמאל הכפתור להוספת תמונה למוצר, זוהי התמונה הראשית שתופיע בחנות. לאחר לחיצה על הכפתור יפתח חלון המדיה בו תוכלו להכניס תמונות שכבר נמצאות בגלריה בכרטיסייה "ספריית מדיה" או להעלות תמונה חדשה בכרטיסייה "העלאת קבצים".

מתחת לחלונית העלאת תמונת המוצר הראשית נמצא הכפתור להעלאת גלריית תמונות למוצר, לשם אפשר להעלות את כל התמונות הרלוונטיות למוצר שלכם בדיוק כמו שהעלנו את התמונות לתמונת המוצר הראשית.

מחירים, מק"ט, משלוח, מלאי ונתונים חשובים אחרים

אם נגלול אפילו יותר למטה בעמוד נמצא את החלונית לניהול נתוני המוצר, כמו מחיר או מחירי מבצע, מק"ט, אפשרויות משלוח ועוד ועוד. מחירי מבצע אפשר לתזמן מראש לתאריכים מסוימים בלחיצה על המילה "לתזמון" הכתובה בכחול ליד מחיר המבצע. כמו שאמרנו, ניתן להכניס גם מידע על מלאי, משלוח, מוצרים מקושרים ותכונות של המוצר. ניתן לראות הסבר על כל שדה למילוי כשנמצאים עם העכבר מעל סימן השאלה ליד כל שדה.

תיאור ראשי של המוצר

בתחתית העמוד נמצא השדה למילוי תיאור קצר של המוצר שלכם, שהוא בעצם התיאור הראשון שרואים בעמוד המוצר. זה המקום להכניס תיאור כללי למוצר ומומלץ בשפה שיווקית יותר, לדוגמה: אם אנחנו מוכרים חולצה – אז נכתוב "חולצה מושלמת לאירועים ומסיבות."

שמירת השינויים

לסיום, נעלה חזרה לראש הדף ונלחץ על כפתור הפרסום הכחול בצד שמאל (או עדכון אם משנים מוצר קיים). חשוב לזכור ללחוץ תמיד פרסום או עדכון לאחר כל שינוי!

בהצלחה!

נתקלתם בבעיה, רוצים לשאול אותנו משהו? צרו קשר!

דילוג לתוכן